Investicija į Seo paslaugas – ar apsimoka?

Nors Seo paslaugos ir yra svarbios, bet ne kiekvienas gali jas įpirkti. Tai nėra tik reklamos įsigijimas ar kitokia primityvi marketingo strategija, kur galima vieną kartą nusipirkti paslaugą ir tuomet gyventi su pasiektais rezultatais. Seo optimizacija yra gerokai sudėtingesnis mechanizmas ir aprėpia kur kas daugiau nei kitos marketingo strategijos.

Seo paslaugosSusidūrus su tokiu kompleksiškumu, galima pradėti galvoti ar Seo paslaugos iš tikrųjų skirtos jums? Įtraukus į apmąstymus ir jų kainą, galvoje gali užsidegti daug raudonų šviesų. Pradedama svarstyti ar Seo paslaugų kainos nėra išsipūtusios nepateisinamai plačiai? Už paprastą Seo auditą ar preliminarų rinkos tyrimą ir puslapio įvertinima galima sumokėti ir kelis šimtus eurų Seo agentūrai. Galima apsisukti ir pigiau, jei yra samdomas pavienis specialistas, tačiau dėl aukštų kainų atsiranda įvairių gudruolių, kurie siūlo savo paslaugas už mažesnę kainą, bet atėjus laikui negali parodyti jokių rezultatų. Tuomet kenčia visi. Vengiant to, yra kreipiamasi į profesionalias Seo paslaugas teikiančias agentūras, bet jų kainoraštis – atitinkamas.

Bet visgi, ar Seo paslaugų kainos išpūstos? Atrodo, kad ne. Paprasčiausiai į Seo optimizacijos paslaugą įeina ne tik konkrečios žinios, kurių kiekvienas specialistas privalo pasiekti, bet ir daug investicijų, kurias specialistas ar agentūra turi atlikti, norėdama teikti kokybiškas ir profesionalias paslaugas. Tai yra ir investicijos į įrankius, leidžiančius profesionaliai, greitai ir tiksliai atlikti tam tikras analizes, ir į tekstus bei turinį, ir į svetaines, kurias leistų sukurti savą nuorodų tinklą, kuris labai pasitarnauja optimizuojant bet kokią svetainę.

Tai – nėra pigios investicijos. Tekstų rašymas kainuoja, svetainių suradimas, sukūrimas ir išlaikymas taip pat kainuoja, Seo įrankiai kainuoja ypatingai daug. Vieno tokio įrankio prenumerata gali kainuoti ir kelis šimtus eurų, o kiekvienu metu specialistas ar agentūra gali suteikti paslaugų tik ribotam skaičiui klientų. O tos suteikiamos paslaugos turi atpirkti visas investicijas ir dar leisti užsidirbti, kad būtų galima plėsti optimizacijos galimybes bei pasiūlyti klientams geresnes paslaugas.

Tai aktualu ne tik naujiems klientams, bet ir seniems. Nes investicija į Seo ir santykis su jos optimizaciją atlikusiais specialistais retai kada galutinai pasibaigia. Investicijos rezultatus reikia prižiūrėti ir elgtis atitinkamai, kai įvyksta kažkokie pokyčiai rinkoje. O tie piokyčiai vyksta nuolatos. Google savo paieškos algoritmus atnaujina nuolatos, konkurentai irgi nesnaudžia. Ateityje tokia dinamika tik tęsis, todėl Seo specialistų priežiūra turės tapti dar glaudesnė, o sąryšis su jais – dar intymesnis. Bet atsakymas į straipsnio pavadinimą iškeltą klausimą yra vienareikšmiškas – nepriklausomai nuo kainos, investicija į Seo paslaugas tikrai apsimoka ir atsiperka su kaupu.

Parengta pagal seolyga.lt.

Jonas

Jonas paskelbė 144 publikacijas

Įrašų navigacija


Parašykite komentarą

Jūsų el. pašto adresas nebus skelbiamas. Privalomi laukeliai pažymėti simboliu *

Jūs galite naudoti šiuos HTML tag'us:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>